Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

Butikk

Har dere fysisk butikk?

Nei, ikke nå lengre.
Vi hadde et lokale før i Hydroparken i Notodden, men med lite besøk der og store kostnader, så kuttet vi det ut. I november 2019 flyttet vi lageret til vår hjemmeadresse i Lienfossveien 26, Notodden, og har kun nettbutikk.
Det er fortsatt mulig med klikk og hent, men vi har ikke noe showrom hvor vi kan vise produktene i. Men vi kan hente ut varer som skal ses på.

I retrospekt med tanke på koronapandemien som brøt ut i 2020, så var dette et smart trekk. Vi overlevde siden vi ikke hadde så store utgifter.

Kan jeg komme inn og se på varene?

Nei, dessverre.
Etter at vi flyttet butikken hjem så er varelageret ikke tilgjengelig for besøk.
Det er likevel mulig å komme (etter avtale) på besøk hvor vi kan hente ut det du ønsker å se på.

Frakt

Hvem sender dere med?

Vi sender med Posten
For vår del så har vi ikke hatt noe problemer med dem på våre sendinger over hele Norge. Noen ting kan såklart skje som forsinkelser og andre uforutsette hendelser, men vi passer på å merke pakkene og brevpost godt slik at de skal komme frem til deg som kunde.
Alle pakker sendes med sporingsnummer, med unntak av brevpost.

Har dere sendt ordren min og hvor er den?

Posten
Når produktene er på lager, så blir bestillingen pakket og sendt innen 1-3 dager. Har du valgt at det sendes med sporing, så skal du ha fått en e-post fra oss om at pakken er sendt og med sporingsnummer. Sporing gjelder på vanlig frakt og liten pakke.


Har du Posten-Appen så vil du få beskjed der om pakken din, hvis du har oppgitt korrekt telefonnummer.


Brevpost.
Har du bestilt som brevpost og produktene er på lager, så blir det pakket og sendt innen 1-2 dager og sendes uten sporing og vil dukke opp i postkassen din etter 2-5 dager. Litt avhengig av hvor i landet du bor og når posten leveres.

Forhåndsbestilling/ PRE-ORDER.
Hvis bestillingen din inneholder produkter som er til forhåndsbestilling, merket med *FORHÅNDSBESTILLING* i produkttittelen, så blir hele ordren sendt når de kommende produktene har kommet og vi kan sende alt samlet. Vi er en liten butikk og har dessverre ikke råd til å spandere frakt utover det som er avtalt ved kjøp.
Skulle det likevel være nødvendig å sende deler av bestillingen før alt er samlet, så må ekstra frakt betales. Eventuelt kan det sendes med en annen ordre hvis man bestiller noe ekstra og fraktvalget tillater det.

 

Merker

Nuprol.

Vi er forhandler av Nuprol. Et merke som har tatt Europa med storm med et stort utvalg innen det meste som kuler, batterier gass, utstyr, tilbehør og våpen.
 
Pr. dags dato har vi kuler, gass, batterier, magasiner og utstyr.

Se hele utvalget her; Nuprol

Vi har dessverre lagerplass til alt, slik som kofferter og våpenbager, men hvis du ønsker noe fra Nuprol vi ikke har på lager, så kan du ta en titt her: Nuprol.com å se hva de har og så kan vi ta inn. Vi sjekker tilgjengelighet og pris.
Gjelder ikke våpen.

Vi bestillier relativt ofte fra dem, så ventetiden behøver ikke være for lang.

Viper Tactical

Viper Tactical har mye taktisk bekledning som uniformer, vester, lommer og annet tilbehør.

Vi har i hovedsak taktisk utstyr som vester, rigger og lommer pluss litt annet på lager. Se hele utvalget vårt her: Viper Tactical

Er det noe annet du har lyst på fra Viper Tactical som f.eks uniformer eller noe annet vi ikke har på lager, så kan du ta en titt her: viperkit.co.uk så sjekker vi tilgjengelighet og pris.

Vi bestiller relativt ofte fra dem, så ventetiden blir ikke så altfor lang.

TItan Power

TItan Power leverer noen av råeste batteriene på markedet.
De er spesielt kjent for sine Li-Ion batterier som har veldig stor kapasitet i forhold til størrelsen.

AirsoftBoden er også ENESTE offisielle forhandler av Titan Power sine batterier i Norge og vi kan gi deg 1 års garanti mot produktfeil.

Se hele utvalget vårt her: Titan Power

Angrerett

Jeg har kjøpt feil produkt/angrer på kjøpet.

Det hender noen ganger at man tror at noe vil passe eller at det av andre årsaker ikke går akkurat nå og man vil returnere det.

Hvis du ønsker å returnere en eller flere varer du angrer på, så ta kontakt på e-post eller andre kanaler for å si ifra.
Du har 14 dagers angrerett fra du mottar varen. Angrerettskjema følger med i e-posten når du bestillier. Hvis du ikke har fått den, så si ifra så kan vi sende deg en ny e-post med skjema.

Vi er en liten butikk og har ikke gratis retur, så frakt må du betale selv,

Skal du sende noe tilbake, så må varen(e) være uskadet og ha hel/uskadet emballasje hvis ikke annet er avtalt.

Refundering av betaling for varen(e) skjer etter at varen er mottatt. Har du betalt med Vipps, så skjer dette automatisk og summen kommer tilbake på konto med samme dato som da du la inn bestillingen.

Bestilling ikke sendt - Forhåndsbestilling - Annet relatert

Bestillingen min er ikke sendt! - Ikke fått sporingsnummer.

Spørsmål: Jeg la inn en bestilling XX.XX og har ennå ikke fått noe sporingsnummer eller sett at den er sendt. Hvorfor skjer det ikke noe? 

Svar: Mest sannsynlig har du bestilt noe som er til forhåndsbestilling. Dette er varer som ikke er fysisk på lager, selv om de står "På lager".
Disse varene er merket *FORHÅNDSBESTILLING* i produkttittelen.
Vi har egne regler for forhåndsbestillinger som du kan lese her!
Du kan også se hvilke produkter som du kan bestille.